[ STRONA GŁÓWNA ˇ SZUKAJ ˇ WYSZUKIWARKI ˇ DANE ADRESOWEKwiecień 05 2020 19:32:46 ]
{ Nawigacja }
DOKUMENTY
GRONO PEDAGOGICZNE
REKRUTACJA PRZEDZKOLE
DANE ADRESOWE
Z HISTORII WSI I SZKOŁY
PUBLIKACJE
LINKI
WYBIERAMY KSIĄŻKI 2018 ankieta
_ _
{ BIBLIOTEKA }

Test
_ _
{ PROJEKTY }
PROGRAMUJEMY Z BALTIM
 
PROGRAM DLA SZKÓŁ
_ _
{ DLA RODZICA }
ZEBRANIA Z RODZICAMI
 
DOKUMENTY DLA RODZICÓW

RADA RODZICÓW SZKOŁY

WYKAZ PODRĘCZNIKÓW
REKRUTACJA DO PRZEDSZKOLA

REGULAMIN KORZYSTANIA Z SZAFEK

DLA RODZICA

PRZYDATNE ADRESY

PUBLIKACJE DLA RODZICÓW
LINKI

_ _
{ WITAJ }
_ _
{ Szkoła pamięta }
| ROK SZKOLNY 2019_20

Nasza szkoła włącza się w akcję Ministerstwa Edukacji Narodowej„ #SzkołaPamięta”.

Rok 2019 to rok ważnych wydarzeń – 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej i 75. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Celem tej inicjatywy jest – uwrażliwienie młodych ludzi na potrzebę pielęgnowania pamięci o bohaterach naszej wolności, szczególnie tych, którzy są związani z historią danego miejsca, regionu, społeczności.

Działania w ramach akcji „Szkoła pamięta” m.in.:

  • uporządkować i odwiedzić groby osób zasłużonych i cenionych w danej społeczności;    
  • odwiedzić lokalne miejsca pamięci i zgłębić ich historię;
  • zapalić znicze w miejscach związanych z ważnymi wydarzeniami historii lokalnej;
  • posprzątać bezimienne i opuszczone groby, zorganizować zbiórkę kwiatów i zniczy, by udekorować te groby;
  • odwiedzić groby zmarłych nauczycieli z danej placówki;
  • wesprzeć działania organizacji opiekujących się polskimi cmentarzami i miejscami pamięci za granicą;
  • zaprosić lokalnego bohatera, by podzielił się swoimi wspomnieniami;
  • zorganizować wystawę upamiętniającą ważne dla danej społeczności wydarzenie;
  • zorganizować wycieczkę patriotyczną.

Uczniowie klasy szóstej i siódmej w ramach akcji "Szkoła pamięta" odwiedzili i uporządkowali miejsce pamięci w pobliskim lesie. Klasa IV odwiedziła, złożyła wiązankę na grobie Nieznanego Żołnierza w Osówku. Uczniowie klasy VIII zadbali i uporządkowali obelisk w  miejscowości Zamość. We wszystkich klasach odbyły się rozmowy i pogadanki na temat pamięci o zmarłych i należnym im szacunku.

 

|
_ _
{ Code Week 2019 }
| ROK SZKOLNY 2019_20

Zakończyliśmy właśnie projekt #CodeWeek2019UczymyDzieciProgramować, którego misją jest poszerzanie kompetencji z obszaru programowania. To świetna okazja, by zacząć zabawę z grami logicznymi, prostą grafiką komputerową czy robotyką. Nauka kodowania może pomóc uczniom w osiągnięciu wysokiego poziomu kompetencji cyfrowych i lepszym zrozumieniu otaczającego ich świata, a także zwiększyć ich szanse na odniesienie sukcesu w życiu osobistym i zawodowym.

Projekt zrealizowany w ramach zajęć informatyki, kółka informatycznego, matematyki, geografii, techniki oraz plastyki w klasach III – VII.

Podczas zajęć wykorzystano scenariusze „Wyzwania Code Week 2019 z Uczymy dzieci programować - zestaw aktywności z elementami kodowania”. Scenariusze modyfikowano dostosowując je do grupy wiekowej oraz do możliwości sprzętowych szkoły. Podczas zajęć wykorzystano matę oraz maty interaktywne, jak również materiały znalezione w internecie np. „Zakoduj to”, dyktanda graficzne zaczerpnięte ze strony http://nowoczesnenauczanie.edu.plhttp://wirtualnamata.pl -  EDU SENSE – gry matematyczne, https://ozoblockly.pl, oraz w realizacji tematu „rozszerzona rzeczywistość” wykorzystano stronę: http://www.quivervision.com.

Zajęcia były dla dzieci atrakcyjne i inspirujące. Uczestnicy świetnie pracowali w grupach, wykazywali się pomysłowością i kreatywnością. Mimo, że posiadamy tylko 2 Ozoboty, to dzieci były zachwycone, gdy poznały Oziego. Lekcje zawsze były za krótkie, dzieci zdziwione pytały: „ojej już dzwonek?”, „dlaczego już dzwonek było tak fajnie”… . Sądzę, że cele Code Week zostały zrealizowane, dzieci zainspirowane możliwościami programowania w różnych aktywnościach. Dalszą zabawę z programowaniem będziemy realizowali na kółku programowania.

Foto relacja z zajęć:

HISTORIA CODE WEEK Z UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ
SZUKAMY KODU W CODZIENNYCH CZYNNOŚCIACH Z UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ
KOD NIE JEDNO MA IMIĘ Z UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ
TWORZYMY ZAKODOWANE OBRAZY Z UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ

ROZSZERZAMY RZECZYWISTOŚĆ Z UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ
NASZ PRZYJACIEL SCRATCH Z UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ
ZAKODOWANE BAJKI, BAŚNIE, OPOWIEŚCI Z UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ
ZAKODOWANA MATEMATYKA

|
_ _
{ Dzień Jesieni 2019 }
| ROK SZKOLNY 2019_20

21 października w Szkole Podstawowej w Osowie odbył się „Dzień Jesieni - Dzień ziemniaka”. Przedszkolaki, klasa 0 oraz klasy I, II,III tworzyły kompozycje z ziemniaków i materiałów przyrodniczych. Później odbyły się konkurencje sportowe: chusta animacyjna i ziemniak, kelnerzy, celuj do kosza. Tak miło powitana jesień na pewno nie będzie smutna, nudna i zimna, ale piękna, barwna, ciepła i bogata w jesienne skarby!

 

 

|
_ _
{ IX ŚWIATOWY DZIEŃ TABLICZKI MNOŻENIA }
| ROK SZKOLNY 2019_20

IX  ŚWIATOWY DZIEŃ TABLICZKI MNOŻENIA

4 października 2019 roku w naszej szkole odbył się IX Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia. Tego dnia podczas lekcji matematyki uczniowie klas III–VIII zdawali egzamin na Eksperta Tabliczki Mnożenia. W trakcie pracy komisji sprawdzającej, uczniowie rozwiązywali zagadki dotyczące tabliczki mnożenia. Pozytywnie zaliczony egzamin skutkował otrzymaniem odznaki Eksperta Tabliczki Mnożenia. Wyróżnione zostały 23 osoby.

Uczniowie klas I – III ozdabiali, dowolną techniką, sowę – logo ŚDTM. Prace można podziwiać na gazetce w korytarzu głównym.

Ale to nie koniec rywalizacji. Podczas przerwy uczniowie mogli zdobyć dodatkowe punkty rozwiązując kolejne zagadki z tabliczką mnożenia w roli głównej.

Zadania przygotowało Wydawnictwo Karty Grabowskiego, którego założyciel jest pomysłodawcą Światowego Dnia Tabliczki Mnożenia.

Wyniki zmagań są następujące:

Klasa Ekspertów
Tabliczki Mnożenia – Klasa 8

  1. Oliwia Laskowska – klasa 8,
  2. Julia Brzezińska – klasa 8,
  3. Oliwia Grelewicz – klasa 8,
  4. Katarzyna Breszka – klasa 8,
  5. Krystian Łangowski – klasa 7,

Wyróżnienia:

  1. Oskar Michalski– klasa 7,
  2. Michał Czapiewski – klasa 7,
  3. Zofia Wasiniewska – klasa 7,
  4. Marta Ossowska – klasa 7,
  5. Wiktoria Sikorska – klasa 4,
  6. Hubert Struczewski – klasa 5,
  7. Michał Szulc – klasa 5,
  8. Patrycja Labuda – klasa 6,
  9. Filip Winczewski – klasa 5,
  10. Wiktoria Jasnoch – klasa 8,
  11. Anna Gradowska – klasa 8,
  12. Marta Kowalska – klasa 8.



 



|
_ _
{ KONKURS SKO }
| ROK SZKOLNY 2019_20

|
_ _
{ Informacja dla rodziców i uczniów klasy VIII }
| ROK SZKOLNY 2019_20
Informacja dla rodziców i uczniów klasy VIII
o możliwościach dostosowania warunków
i form przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty



|
_ _
{ Pasowanie na ucznia }
| ROK SZKOLNY 2019_20

Pasowanie na ucznia klasy pierwszej.

We wtorek  15 października 2019r. odbyła się uroczystość pasowania na ucznia. Tego dnia dzieci z klasy pierwszej zaprezentowały swoje umiejętności recytatorskie i wokalne. Najważniejszym momentem uroczystości  było złożenie przez dzieci uroczystego ślubowania oraz pasowania na uczniów, którego dokonała Pani Dyrektor. W ten sposób pierwszoklasiści zostali oficjalnie włączeni do grona uczniów Szkoły Podstawowej w Osowie. W trakcie uroczystości dzieci otrzymały również upominki i książeczki SKO zachęcające do systematycznego oszczędzania. Na zakończenie wszyscy uczniowie otrzymali pamiątkowe dyplomy, legitymacje, kamizelki odblaskowe oraz upominki przygotowane przez Radę Rodziców i uczniów klasy II i III. Po uroczystości wszyscy udali się na słodki poczęstunek przygotowany przez rodziców pierwszoklasistów. 

Naszym najmłodszym uczniom życzymy samych sukcesów i radości ze zdobywanej wiedzy.

|
_ _
{ DZIEŃ EDUKACJI NARODOWEJ 2019 }
| ROK SZKOLNY 2019_20

Apel z okazji Dnia Edukacji narodowej przygotowali uczniowie klasy ósmej. W humorystyczny sposób przedstawili pracę nauczycieli i pracowników szkoły.   Dziękujemy wszystkim uczniom i rodzicom za życzenia z okazji Dnia Edukacji Narodowej. 

 

|
_ _
{ Historia Code Week 2019 zadanie 1 }
| ROK SZKOLNY 2019_20

Przygoda w #Code Week 2019 rozpoczęta. Uczniowie podczas lekcji plastyki w kl. IV i V poznali historię Code Week 2019 realizując temat: „Barwy”  tworzyli plakat promujący europejską inicjatywę. Uczniowie kl. VI na lekcji matematyki programowali Ozoboty, tworząc trasy uzupełniane kodami – sekwencjami kolorów.

#CodeWeek2019 to oddolna inicjatywa, w ramach której świętujemy kreatywność, rozwiązywanie problemów i współpracę poprzez programowanie i inne działania związane z technologią. Główną ideą stojącą za wydarzeniem jest promowanie programowania poprzez pokazywanie młodzieży i dorosłym sposobów na realizację pomysłów przy pomocy kodu, rozwiewanie wątpliwości i mitów otaczających te umiejętności oraz gromadzenie zmotywowanych jednostek w celu wspólnej nauki.

|
_ _
{ Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia }
| ROK SZKOLNY 2019_20

W piątek braliśmy udział w akcji IX Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia. Ma ona zachęcić do przypomnienia sobie tabliczki mnożenia w przyjemny, niecodzienny sposób. Akcja była okazją dla uczniów do nadrobienia „tabliczkowych” zaległości, zabawy i rywalizacji w uzyskaniu tytułu mistrza oraz zmagania się z programowaniem gry "tabliczka mnożenia" w aplikacji scratch.

|
_ _
{ BLIZINY }
| ROK SZKOLNY 2019_20

BlizinyWycieczka do Świata Labiryntów w Blizinach

Labirynt to rodzaj zagadki, łamigłówki, której rozwikłanie, umożliwia dojście do właściwego miejsca. To również świetna zabawa, dlatego w ramach nauki języka kaszubskiego w naszej szkole, pojechaliśmy 5 października na wycieczkę do Świata Labiryntów w Blizinach.

Na rozgrzewkę udaliśmy się do małych labiryntów, takich jak:   linowy, korali, stopa olbrzyma, matematyczny,  góra dół i 3 kolory.

Następnie podzieliliśmy się na 4 mniejsze grupy, tak aby każda mogła swobodnie korzystać z atrakcji, które na nas czekały. Po krótkiej odprawie, wyposażeniu w mapę i flagę ruszyliśmy, aby odnaleźć zaginioną flotę piracką. Każda z grup miała za zadanie odnaleźć wszystkie statki z ukrytym skarbem - bursztynem. Choć zdarzało się, że nieźle błądziliśmy, to po około półtoragodzinnej wędrówce wszyscy szczęśliwie dotarliśmy do mety, gdzie trzeba było jeszcze odczytać hasło.

Potem kolejnych emocji przysporzył nam drewniany labirynt, w którym odnajdywaliśmy tabliczki z perłami i przysłowiami. Wspólna walka o szybkie i skuteczne dotarcie do celu, powodowała niezwykłe emocje, ale również przekładała się na integrację grupy.

Takie miejsca jak Świat Labiryntów rozwijają umiejętność skupienia się oraz koncentracji, pozwalają na  chwilę przenieść się w zupełnie inną rzeczywistość, pełną ciekawych zagadek i wesołych łamigłówek. (M.G.)

|
_ _
Strona 4 z 68 < 1 2 3 4 5 6 7 > >>
{ Logowanie }
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
_ _
{ DLA UCZNIA }
KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO
=========
WYMAGANIA EDUKACYJNE
=========
TESTY I SPRAWDZIANY
=========
GRY I ZABAWY EDUKACYJNE
GRY
LINKI
LINKI MALUCHÓW
=========

_ _
{ INFORMATYKA }
PROGRAMY
KONKURSY
PORTALE EDUKACYJNE
NASZE PRACE PROGRAMUJEMY
_ _
{ MATEMATYKA }

PORTALE EDUKACYJNE
_ _
{ PLASTYKA }
KONKURSY PLASTYCZNE

_ _
{ RUCH DROGOWY }
BRD

KARTA ROWEROWA

TESTY

PRZYGOTUJ SIĘ I SPRAWDŹ

_ _
{ NAUCZYCIEL }
E-PODRĘCZNIKI

SPIS PORTALI EDUKACYJNYCH

10 PRZYKAZAŃ UCZNIOWSKICH DLA NAUCZYCIELI

_ _
{ KALENDARIUM }
_ _
{ ZOBACZ }
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KARSINIE

DOBRE PROGRAMY

SZLIFUJ SWÓJ ANGIELSKI

GMINA KARSIN

OSP KARSIN

_ _

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | fashiontrends.icu | frmode.eu