[ STRONA GŁÓWNA ˇ SZUKAJ ˇ WYSZUKIWARKI ˇ DANE ADRESOWEPaździernik 25 2020 06:27:54 ]
{ Nawigacja }
DOKUMENTY
GRONO PEDAGOGICZNE
REKRUTACJA PRZEDZKOLE
DANE ADRESOWE
Z HISTORII WSI I SZKOŁY
PUBLIKACJE
LINKI
WYBIERAMY KSIĄŻKI 2018 ankieta
_ _
{ BIBLIOTEKA }

Test
_ _
{ PROJEKTY }
PROGRAMUJEMY Z BALTIM
 
PROGRAM DLA SZKÓŁ
_ _
{ DLA RODZICA }
ZEBRANIA Z RODZICAMI
 
DOKUMENTY DLA RODZICÓW

RADA RODZICÓW SZKOŁY

WYKAZ PODRĘCZNIKÓW
REKRUTACJA DO PRZEDSZKOLA

REGULAMIN KORZYSTANIA Z SZAFEK

DLA RODZICA

PRZYDATNE ADRESY

PUBLIKACJE DLA RODZICÓW
LINKI

_ _
{ WITAJ }
_ _
{ MARZĘ, MALUJĘ, MYŚLĘ, KONSTRUUJĘ, KODUJĘ – PROGRAMOWANIE NA RÓŻNE SPOSOBY }
| rok szkolny 2020_21

MARZĘ, MALUJĘ, MYŚLĘ, KONSTRUUJĘ, KODUJĘ – PROGRAMOWANIE NA RÓŻNE SPOSOBY

Po raz drugi nasza szkoła bierze udział w inicjatywie Komisji Europejskiej #CodeWeek, czyli Europejskim Tygodniu Kodowania, to oddolna inicjatywa promująca programowanie i umiejętności cyfrowe wśród uczniów w ciekawy i interesujący sposób. Ponadto w ramach Ogólnopolskiego Programu "Uczymy Dzieci Programować" wzięliśmy udział w wyzwaniu "Cała Polska Programuje".

Chcemy pokazać, że nauka programowania nie musi być ani trudna, ani nieciekawa, ani przeprowadzana wyłącznie w pracowni komputerowej. Programować można na różnych przedmiotach matematyce, technice, a nawet na plastyce. Podczas zajęć wykorzystujemy min. szkolny sprzęt: tablety, roboty edukacyjne Ozobot, puzle AR, program Scratch.

Na zajęciach informatyki uczniowie pracowali w Scratchu, tworzyli gry lub animacje na temat bezpieczeństwa w internecie.

Na lekcjach plastyki opracowali plakat „Bezpieczni w sieci". Z użyciem robotów Ozobot opowiadali jak należy zadbać o swoje bezpieczeństwo.

Wykonali również prace plastyczne zgodnie z instrukcją i szczegółowymi wskazówkami. Na koniec porównali swoje prace; ile mają cech wspólnych, jakie mają różnice. Zwróciliśmy uwagę, jak każdy w troszkę inny sposób może zinterpretować te same słowa.

Podczas zajęć techniki uczniowie przemienili się w wielkich wizjonerów/projektantów...ale też wykonawców swojego projektu. Przy pomocy aplikacji Puzzle AR, sprawdzili jak wyglądały wynalazki Leonarda da Vinci, następnie z materiałów recyklingowych wykonali własne wynalazki.

Podczas godziny wychowawczej dzieci wraz z Ozobotem zaprogramowali zdrowie.

Wspólne zabawy około programistyczne, poznanie podstawowych pojęć związanych z kodowaniem były dla dzieci wartościowymi lekcjami i świetną zabawą, a dla nauczycieli doskonałą okazją do poszerzenia swoich kompetencji w zakresie wykorzystywania narzędzi TiK w procesie dydaktycznym.

 

 

 

  

 

|
_ _
{ Komentarze }
| Brak komentarzy. |
_ _
{ Dodaj komentarz }
| Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. |
_ _
{ Oceny }
|
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
|
_ _
{ Logowanie }
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
_ _
{ DLA UCZNIA }
KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO
=========
WYMAGANIA EDUKACYJNE
=========
TESTY I SPRAWDZIANY
=========
GRY I ZABAWY EDUKACYJNE
GRY
LINKI
LINKI MALUCHÓW
=========

_ _
{ INFORMATYKA }
PROGRAMY
KONKURSY
PORTALE EDUKACYJNE
NASZE PRACE PROGRAMUJEMY
_ _
{ MATEMATYKA }

PORTALE EDUKACYJNE
_ _
{ PLASTYKA }
KONKURSY PLASTYCZNE

_ _
{ RUCH DROGOWY }
BRD

KARTA ROWEROWA

TESTY

PRZYGOTUJ SIĘ I SPRAWDŹ

_ _
{ NAUCZYCIEL }
E-PODRĘCZNIKI

SPIS PORTALI EDUKACYJNYCH

10 PRZYKAZAŃ UCZNIOWSKICH DLA NAUCZYCIELI

_ _
{ KALENDARIUM }
_ _
{ ZOBACZ }
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KARSINIE

DOBRE PROGRAMY

SZLIFUJ SWÓJ ANGIELSKI

GMINA KARSIN

OSP KARSIN

_ _

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | fashiontrends.icu | frmode.eu